La Eva Sanagustín conjuntament amb un grup de col·laborados ha publicat un llibre que ofereix els elements més importants que defineixen el marketing dins el nou context de les eines i la filosofia 2.0. "Del 1.0 al 2.0. Claves para entender el nuevo marketing" és un llibre que detalla tema a tema tots els elements de canvi que aquestes noves eines estan generant. Es pot descarregar en format pdf o es pot comprar l'edició en paper. En aquest enllaç trobareu més informació al respecte.
------------------------------------------------------------------------------
[castellano]
Eva Sanagustín conjuntamente con un grupo de col·laboradores ha publicado un libro que presenta los elementos más importantes que definen el marketing dentro el nuevo contexto de las herramientas y la filosofía 2.0. "Del 1.0 al 2.0. Clavas para entender el nuevo marketing" es un libro que detalla tema a tema todos los elementos de cambio que estas nuevas herramientas están generando. Se puede descargar en formato pdf o se puede comprar la edición en papel. En este enlace encontraréis más información al respecto.
02 d’abril 2009
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
3 comentaris:
Moltes gràcies per la referència!
Espero poder llegir les teves impressions un cop l'hagis llegit.
Salutacions,
keda pendent!
Moltes gràcies per la referència!
Publica un comentari a l'entrada