02 d’abril 2009

Marketing 2.0

La Eva Sanagustín conjuntament amb un grup de col·laborados ha publicat un llibre que ofereix els elements més importants que defineixen el marketing dins el nou context de les eines i la filosofia 2.0. "Del 1.0 al 2.0. Claves para entender el nuevo marketing" és un llibre que detalla tema a tema tots els elements de canvi que aquestes noves eines estan generant. Es pot descarregar en format pdf o es pot comprar l'edició en paper. En aquest enllaç trobareu més informació al respecte.


------------------------------------------------------------------------------
[castellano]

Eva Sanagustín conjuntamente con un grupo de col·laboradores ha publicado un libro que presenta los elementos más importantes que definen el marketing dentro el nuevo contexto de las herramientas y la filosofía 2.0. "Del 1.0 al 2.0. Clavas para entender el nuevo marketing" es un libro que detalla tema a tema todos los elementos de cambio que estas nuevas herramientas están generando. Se puede descargar en formato pdf o se puede comprar la edición en papel. En este enlace encontraréis más información al respecto.

3 comentaris:

Eva Sanagustín ha dit...

Moltes gràcies per la referència!
Espero poder llegir les teves impressions un cop l'hagis llegit.
Salutacions,

Borja Rius ha dit...

keda pendent!

Iñaki Ortiz ha dit...

Moltes gràcies per la referència!